NHL slavnostně předvedla 20. června společně s firmou Adidas nové dresy pro všech 31 účastníků nejprestižnější hokejové soutěže světa. Nové trikoty nesou jednotnou obchodní značku ADIZERO Authentic NHL.

Díky nově využitým technologiím a materiálům by měly být nové dresy až o 19 % lehčí než dosavadní hokejové stejnokroje od firmy Reebok, v kterých hokejisté nastupovali až do skončení letošní sezony. Dresy jsou v každé tkanině vybaveny technologií Adidas Clima, která dodává materiálům lepší prodyšnost a tím pádem poskytuje hráčům při pohybu maximální komfort. Kombinace technologie řízení vlhkosti a cirkulace vzduchu s materiály, které jsou až o 133 % více propustné než dosud použivané textilie, umožňuje sportovcům lepší ochlazování těla během hry. Materiál, z kterého jsou nové dresy vyrobeny, by měl být oproti dosavadním dresům až o 27 % odolnější proti poškození roztržením a o 72% odolnější proti oděrům.

Tolik k technickým parametrům nových uniforem a nyní se zaměříme na jejich design. Zásadní ikona v podobě hlavního klubového loga zůstala nedotčena, změnilo se ovšem celkové pojetí dresu tak, aby lépe odrážel modernější vzhled v souladu s mladou energií dynamického týmu. Vedení klubu oznámilo již před jarními vyřazovacími boji, že se od následující sezony stane hlavní barvou domácích dresů oranžová. Tato barva je na nových trikotech oproti třetí sadě z loňské sezony poněkud zesvětlena, zatímco modrý odstín naopak výrazně potemněl z důvodu většího zvýraznění převládajících oranžových ploch.

„Z reakcí našich příznivců jsme vyvodili, že si velmi oblíbili oranžové dresy, které jsme používali, jako třetí sadu během poslední sezony, jíž jsme sehráli v Rexall Place a při premiérovém ročníku pod střechou Rogers Place,“ řekl generální ředitel Oilers Entertainment Group a víceprezident klubu Bob Nicholson. „Jsme neuvěřitelně nadšení podobou našich nových dresů, v kterých je zakořeněna skvělá historie a tradice klubu a které zároveň přijímají modernější vzhled v souladu s energií našeho mladého týmu i našich věrných fanoušků“.

„V rámci dresů ADIZERO Authentic NHL jsme dodali pokročilé inovace i technický design a jsou speciálně vytvořeny pro nejlepší hokejisty světa k tomu, aby v nich podávali elitní výkony,“ řekl Dan Near, vedoucí společnosti Adidas Hockey. „Naším posláním je pomáhat sportovcům dosáhnout lepších výsledků a těšíme se na to, až v nadcházející sezoně představíme široké hokejové veřejnosti naše lehčí, odolnější a kvalitnější dresy.“

„Jsme potěšeni, že fanoušci i hráči pocítí na vlastní kůži inovační a výkonnostní funkce, které Adidas přinásí do vytváření nových dresů,“ přispěchal se svou troškou do mlýna ředitel NHL a výkonný viceprezident společnosti Brian Jennings.

A jak se nové dresy líbí Vám? Diskutovat můžete na anšem facebookovém profilu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *